2012. augusztus 5., vasárnap

Kaktuszok a kertben

Befejeztem végre a kaktuszaim kiültetését a kertembe. Remekül érzik magukat, kb olyan 50 darabot sikerült kiültetni, meg pár amarilliszt is. A fagyokig még élvezhetik az áldásos klímát. Hamarabb megérkeztek már a helyszínre, csak szoktattam őket a naphoz, nehogy nagyon leégjenek.  Úgy vannak ők is, mint az emberek, ha  egyszerre minden szoktatás nélkül sokat napoznak, akkor bizony leégnek. Most viszont már nagyon élvezik a klímát. A fagyokig remélem még sok idő van, annyira nem szeretem a telet, akkor inkább jöjjön a hőség!  A felét már kb 2 hete kiültettem, már elkezdett gyomosodni is. Próbálkozhattok vele ti is, ha vannak kaktuszaitok. Ha kicsit nedves  a kertetek, akkor is vannak olyan fajok amik kibírják, csak figyeljetek oda rájuk, aki nem bírja azt ki kell menteni a túl nedves körülmények közül. Az én fajtáim egész jól bírják. Itt van még egy sereg belőlük: http://kaktusz-orchidea.hu/kaktuszvirag.html
Itt láthattok a kerti kaktuszaimról egy képet (nagyobbak mint amekkorának látszanak):



Így néz ki az ültetvényem október 3-án egy kiadós eső után:


Ez pedig az egyik példány közelről. Ugye milyen szép a tüskézete?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése