2013. március 3., vasárnap

Itt a tavasz

Gyönyörű idő volt ma, meg tegnap is. Mindkét nap a kertben szöszmötöltem szinte egész nap. Haladtam valamennyit, de nem annyit amennyit szerettem volna. Rájöttem milyen nagy a szőlőm, még pár napig biztos elleszek vele. Nem hiába csaptam össze tavaly. :) Nem baj, idén azért is megcsinálom. Úgy ahogy kell, szakszerűen. A facebook oldalamra felraktam egy videót a szőlő metszéséről, mások segítésére, meg azért is, hogy legközelebb is megtaláljam. Nem árt a tudás felfrissítése időnként.


Ezen a képen látszik a szőlőm mérete. És amikor a fotó készült kb. a sor közepén álltam, még van mögöttem is ennyi. Ezen kívül még van pár ilyen sor. Nemhiába vacakolok vele ennyit. Nemsokára ilyen szép zöld lesz, de jó! Nagyon szép tud lenni egy szőlőtőke is nyáron. Bár nekem minden növény tetszik, még kedvenc gyomom is van. Majd legközelebb rakok fel róla képet.
Megindultak a virágaim is, bár a hóvirág mintha kicsit le lenne maradva, a nárciszok lassan utolérik.






Ősszel nem szedtem össze a fák levelét mindenhonnan. Most derült ki, milyen helyesen cselekedtem, legalább volt búvóhelye a katicáknak. Harlekin nincs közöttük. Úgy gyanítom azok csak meleg helyen képesek  áttelelni.


Itt csak egyet sikerült lencsevégre kapnom, de volt sok, csak kicsit szégyenlősek, nem bírják a fényképezkedést.

2 megjegyzés: