2012. március 3., szombat

Almafa ültetés, metszése

Sikerült ma elültetnem életem első almafáját. Teljesen szabályosan csináltam, és szerintem jól is sikerült. Majd meglátjuk mi lesz belőle. Amúgy idared almával követtem ezt el.

Így kell majd metszeni:
http://www.edenkert.hu/profi-kertesz/gyumolcsfak-apolasa/almafa-koronaalakito-metszese/5038/

Április 5-én így nézett ki:


 Június 1-én már ekkora a fám:


Korábban kicsit elkezdtek leszáradni a friss ágai. Nem tudom mi lehetett  a probléma, de csalánlével való spriccelés megoldotta a dolgot. A hangyák is befészkelték magukat a tövéhez, lehet ez se tett jót. a fának  A hangyák ellen levendulabokrot ültettem a tövéhez, úgy tűnik hatott is a dolog.

Október elején pedig így néz ki:


Kicsit távolabbi felvétel, mint a korábbiak, de azért látszik, hogy még van rajta levél. A nyáron nem sokat nőtt júniushoz képest, de majd jövőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése