2013. december 24., kedd

Októberi időjárás decemberben

Mivel az idő nem igazán akar télies lenni, úgy döntöttem elvégzem a kertben még azokat a munkákat amit illett volna október végéig befejezni. Próba szerencse! Nem nagyon van rossz időre kilátás a továbbiakban sem  így még sikeres is lehetek. Csináltam ma  egy madársaláta ültetési próbát, lássuk mi lesz belőle. Mindenesetre víz az lesz neki bőven, tocsog a kert a nedvességtől.  Rendezgettem a komposztokat, alakulnak. Lassan haladok velük, 3-at is be kellett volna már fejezni.
A múlt héten ültettem egy kis francia fokhagymát, azóta az már fejlődik rendesen. Kicsíráztak a gerezdek, ezért is kellett hogy a földbe kerüljenek, egyébként tönkrementek volna. Mondjuk ha ennyi lesz a tél mint most, akkor már ideje is volt a tavaszi vetésnek. :)  Februárban egyébként is szoktam ültetni a borsót, hagymát. Tavaly sokkal zordabb idő volt februárban, sőt még március elején is jutott nekünk a jóból, akarom mondani a  hóból.
A borsók kicsit eltévedtek, azt hiszik tavasz van:


Nem én ültettem őket, hanem tavasszal némelyik elszórta a magját. Most virágoznak rendesen, pár hüvely termés is lett rajtuk. A hozam nem az igazi, de ne legyünk elégedetlenek.

2 megjegyzés:

  1. Borsó decemberben? Nálad aztán jól érzik magukat a növények, nem bírnak magukkal! :D Boldog Karácsonyt :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán hízelgő, amit írsz, de szerintem nem az én érdemem, hanem a márciusi időjárásé. Mondjuk kicsit aggasztó ez az időjárás, mert ha kihajtanak a fák, aztán akkor jön egy hideg, akkor baj lesz. Reméljük nem fog így történni.
      Boldog Karácsonyt neked is!

      Törlés