2020. október 7., szerda

Gyümölcsfák 2015

Tavaly folytattam a gyümökcsfa építési projektemet. November 21-én ültettem egy almafát egy  körtét és egy barackot.


Az ültetés úgy zajlott, ahogyan korábban is. Itt írtam le egy 2012-es bejegyzésben. Mivel ez a módszer nagyon bevált, nem tértem el tőle most sem. Itt van az új  barackfám, suncrest:




Ilyenem már van, azért került most mégegy telepítésre, mert nagyon bevált, 2 éves korában már rengeteget termett, és a gyümölcse nagyon finom volt.

A körte az Conferencia körte volt:


Egy héttel később még rájöttem, hogy az új Hungária sövény soron, van még egy hely. Ide került egy  Jonagold almafa. Itt látható, bár kb most az összes fám egyformának tűnik a képeken. Na majd pár év múlva, amikor majd teremnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése