2012. augusztus 2., csütörtök

Koktélparadicsom

A koktélparadicsomom azt képzeli magáról, hogy ő az égig érő paszuly és fel kell nőnie az égig:)) Mondjuk még csak 1,6m-nél jár, de még csak most lendült bele. Látszik a képen a szomszéd kerítésének a teteje. Gondolhatna szegény gazdájára is, hogy honnan vesz ekkora karót? Pedig rendszeresen szedem le róla az oldalhajtásokat, ahogy kell. Mondjuk már jó sok paradicsom is van rajta, de ezzel együtt nagyon beindult.


Olvastam a neten, van olyan hogy törpe koktélparadicsom. Na ez nem az:)) Majd nemsokára felteszek róla újra egy képet, szerintem akkorra már fél méterrel magasabb lesz. Amikor még palánta volt, akkor nagyon kicsike volt a növény. Gondoltam kis paradicsom, kis növény. Hát ez nem jött be. Mivel arra számítottam, hogy nem lesz nagy termetű, attól félek kicsit sűrűre ültettem őket. Nem lesz olyan nagy tragédia mint esetleg más fajtáknál lenne, mert vékony hajtásai vannak, így nem fog nagyon elsűrűsödni. Olyan mintha valamilyen kúszónövény lenne, engem arra emlékeztetnek az ágai, meg a formája.
Amúgy a palánta egy kedves kollégámtól van. Minden évben újratermeli a magját, egyszóval nem hibrid a lelkem.

Augusztus 24-én így néz ki a koktél, fittyet hány a kánikulára, bár azét meglátszik rajta:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése